Me ollaan nyt kaksi vuorokautta vanhoja koiranalkuja. Me syödään ihan kamalasti ja kasvetaan kovaa kyytiä. Ja kiljutaan, jos ruoka ei ole heti tarjolla kuonon edessä.

Salakka.JPG

Minä olen Salakka. Synnyin ihan ekaks. Olen vähän pieni ja isot jätkät joskus tuuppii mua, mutta minä kiljun kovemmin kuin ne.

Muikku.JPG

Mun nimi on Muikku. Mä olen se hiljaisempi tyttö.

Korppu.JPG

Minä olen pikkupoika Korppu ja kaikista kovin syömään, joten en ole oikeastaan pieni enää ollenkaan.

Lettu.JPG

Mä olen Lettu. Olen ilmesesti komea, kun naiset tykkää musta.

S%C3%A4mpy.JPG

Minun nimeni on Sämpy. Olen sellainen seikkailijapoika, katoan usein mamman selän taakse.

Limppu.JPG

Minä olen Limppu. Olen aika iso jätkä, syntyessäni painoin puoli kiloa ja nyt menee jo 600 g rikki. Mä tykkään vetää leukoja.

Pulla.JPG

Minä olen Pulla, meidän perheen kuopus ja toinen isoista jätkistä. Limpun ja mut erottaa siitä, että Limppu on enempi ruskea ja minä taas mustempi.