Rakas päiväkirja, kirjoitan sinulle pitkästä aikaa.

IMG_1996.JPG

Minun elämäni on ollut mukavaa ja tasaista paitsi ihan viime aikoina. Meille nimittäin muutti yksi kakara, Taisto. Onhan se ihan jees yleensä, mutta välillä TOSI rasittava. Se riekkuu ja yrittää roikkua minun karvoissani. EVVK. Kaiken lisäksi se haukkuu (!) minulle kun en leiki sen kanssa. Välillä joudun konahtamaan sille, että painuu hornan tuuttiin. Minä kun en mikään pikkukakaroiden leikkitäti ole. Katsotaan sitten kunhan se kasvaa vähän järkevämmäksi.

IMG_2608.JPG

Meillä menee ihan hyvin kun tuo kakara ymmärtä pitäää kunniottavan välimatkan

IMG_2611.JPG

Voin mä joskus leikkiä sen kanssa isojen fiksuja leikkejä, niin kuin hippasta

IMG_2612.JPG

Sille tulee hyvä mieli jos se saa ohittaa

IMG_2610.JPG

Voi mä joskus söpöilläkin se kanssa

IMG_2598.JPG

Yhtenä päivänä meillä kävi mun kavereita kylässä

IMG_2606.JPG

Me leikittiin isojen leikkejä ja pidettiin sellaista reipasta koiramaista ääntä, niin sitten Vienon ihminen keksi, että meille pitää olla välillä kehittäviä leikkejä. Sitten se teki meille verilettujen etsintäleikin.

IMG_2603.JPG

IMG_2605.JPG

Mä en tiedä kuka voitti kun me oltiin kaikki aika hyviä siinä.

IMG_2600.JPG

IMG_2595.JPG

Vieno aina seuraa minua, kun mulla on parhaat leikit

IMG_2594.JPG

Hilmalla on minusta kivat puuhat. Paitsi metsässä, kun se juoksee niin lujaa ja häviää multa. Ja meistä lähtee samanlaiset hyvät ärinä-äänet.

IMG_2596.JPG

Alma ja Ursula ettivät meidän pihalta koko ajan kaikkea.

IMG_2601.JPG

Ei Tanelikaan viittinyt Taiston kanssa leikkiä

IMG_2590.JPG

Meidän touhut oli niin kivoja, että kaikki vaan halusivat kuvata meitä.