lauantai, 27. lokakuu 2007
Iltana yhtenä lenkiltäpaalajaihminen oli jättänyt portin sulkematta ja
myöhemmin koirien pihallelaskija ei myöskään porttia tullut
tarkastaneeksi. Koirat sitten ennen nukkumaan menoa päästettiin
kotipihalle myöhäiltatoimilleen. Ihmiset kaikessa rauhassa seurasivat
bb--talon tapahtumia, kun talon isännän puhelin soi. Läheisestä
lähiökuppilasta soitettiin, jotta onkohan talon koiria mahdollisesti
hukassa. Baariin oli tullut yhden asiakkaan mukaan lyöttäytyneet
kaksi koiraa, vaalea pienempi ja iso musta. Pikavauhtia nutut niskaan
ja talutushihnat mukaan ja koiria baarista noutamaan.
Koirat olivat kadulla tavanneet kulkijan, joka useasti koiraa
kuljettelee ja lähteneet iloisesti mukaan. Ilmeisesti Pepin johdolla.
Vieno tuskin olisi aivan vierasta ihmitä lähtenyt seuraamaan. Hyvää
onnea oli roppakaupalla matkassa kun yhtä lähellä toisella suunnalla
olisi ollut moottritie. : | Ja onnellisesti ohikulkija ja baarinpitäjä
sattuivat olemaan koiraihmisiä ja ottivat koirat talteen.
Nykyään baarin ohi lenkkeillessä Peppi ja Vieno saavat iloisia tervehdyksiä osakseen pihalla tupakoivilta vakioasiakkailta. :D
Seuraavissa syyslookia luvallisilla iltaretkillä



Kommentit